Zondag 10 september: start kerkelijk seizoen!

Op zondag 10 september gaat het nieuwe kerkelijk seizoen officieel van start.
We beginnen de startzondag met God alle eer te geven in een gezamenlijke kerkdienst om 10.00 uur. Na de kerkdienst is er koffie en een informatiemarkt. Aansluitend wordt een klein uurtje een heel divers programma aangeboden met voor elk wat wils. We sluiten de ochtend af met een lunchbuffet om 12.30 uur.

De activiteiten (vanaf 11.45 uur)
In het kleine uurtje tussen koffie en lunch is er een heel divers programma dat gericht is op groei en bloei van de gemeente. Van iets leren, iets doen, iets maken, tot kennismaking en gezelligheid. Je kunt een spelletje spelen met een gemeentelid, een workshop bijwonen of een mini-lezing. Wat dacht je van een uitleg van het liturgisch centrum of bidden in de gebedsruimte. Iedereen is ook welkom bij de kinderactiviteit.

De lunch: samen delen (om 12.30 uur)
We sluiten de ochtend af met een lunch. En wat is er mooier dan samen delen? We willen alle gemeenteleden dan ook vragen om lunch mee te nemen. Die houdt u niet zelf, die levert u in bij de koster. Van al het lekkers maken we een groot buffet waar we met z’n allen van gaan smikkelen.

De werkgroep Willeke Jansen, Petra de Witte, Ronald Heikamp, Mark van Donkelaar en Anja Brouwer zijn komende weken bezig om het programma verder samen te stellen. Word jij niet benaderd maar wil je wel graag op de informatiemarkt staan of een programmaonderdeel verzorgen, laat het dan weten.