Samenkomsten

iedere zondag bij elkaar

Voor veel mensen zijn de diensten op zondag de ‘binnenkomer’. We komen op zondag bij elkaar om 09.00 uur, 11.00 uur en 17.00 uur in ons kerkgebouw aan het Spanjaarsgoed. Kijk in onze agenda voor een compleet overzicht van onze samenkomsten.

Daarnaast is er iedere 1e zondag van de maand om 11.00 uur een samenkomst in het Ontmoetingshuis in Veenendaal-Oost. Als je vragen hebt, stel die dan gerust. Bijvoorbeeld aan degene die naast je zit in de kerk. Of iemand met of zonder badge in de hal. Als het niet lukt om direct contact te leggen, dan kan dat ook via telefoon bij de personen die onder Contact op de website staan vermeld.

Veenendaal en omgeving zijn bij ons verdeeld in 13 wijken. De wijk waar je woont is het volgende aanspreekpunt. Delen en dienen doen we dicht bij elkaar. Elke wijk heeft een wijkteam bestaande uit een ouderling, een diaken, pastoraal bezoekers en wijkcontactpersonen. Er worden activiteiten georganiseerd om elkaar te leren kennen en nader tot elkaar te komen. Als je lid wordt krijg je bezoek vanuit de wijk. Graag betrekken we jou bij de dingen die gedaan moeten worden.

Kerkdienst beluisteren

Wil je een kerkdienst in de Bethelkerk thuis meemaken of wil je een eerder gehouden dienst nogmaals-alsnog beluisteren, dan kan dat via de kerkwebradio of via ons YouTube kanaal.

Om een dienst te beluisteren, klik dan hier