Update vanuit ‘Zicht op de toekomst…’

De komende 3 maanden gaan 25 betrokken gemeenteleden, verdeeld in 4 groepen, actief aan de slag rondom de vier ‘Zicht op de toekomst’ thema’s. Om zo tot ideeën, richtingen en acties te komen voor een bloeiende gemeente tot eer van God!

Update zicht op de toekomst 28 augustus 2022

​Voor jong, oud en iedereen daartussen. Zicht op de toekomst gaat ons allemaal aan. Dus laat van je horen. Zondag 28 augustus kun je in de hal van de kerk een kijkje nemen op de toekomst van onze gemeente en samen in gesprek gaan.

LET OP!
De groep van het thema ‘geloofsoutput’ zoekt nog deelnemers. Wil jij jouw bijdrage leveren aan de groei en bloei van de Bethelkerk, laat je dan horen.

Meer weten? Komende zondag, 28 augustus, ons ontmoeten in de hal van de kerk voor meer info, of vraag het de deelnemers persoonlijk.

Namens ‘Zicht op de toekomst…’,
Anja Brouwer