Online diensten met kerst

Als gemeente volgen wij de aanwijzingen van ons landelijk kerkverband met betrekking tot de Coronamaatregelen. Voor kerst betekent dit dat alle diensten alleen via de kerkomroep of YouTube bekeken kunnen worden.

Overigens zijn we dankbaar dat deze mogelijkheden er zijn. Laten we elkaar stimuleren en helpen om van deze mogelijkheden gebruik te maken. Het is erg fijn dat de geplande uitvoering van de diensten door kan gaan inclusief muzikale medewerking etc. Ook de huisgenoten van degenen die medewerking aan de diensten verlenen mogen in de kerk aanwezig zijn. Wel is er voor gekozen de 9.00 uur dienst op tweede kerstdag te laten vervallen.

De oudjaarsdienst wordt een dag tevoren opgenomen, maar uitgezonden op 31 december om 19.30 uur. Het voornemen is om vanaf 2 januari 2022 twee ochtenddiensten uit te zenden.

Voor alle duidelijkheid: er is vanaf 24 december geen kinderdienst en oppas in de kerk.