Geloofsopvoeding: hoe dan? 25 september

“Mama, waarom maakt God opa niet beter?” “Ik zou niet weten waarom ik nog naar de kerk zou gaan. Slapen kan ik net zo goed thuis toch.”

Vragen die je als ouder wellicht herkent, of waar je zelf zo nog wel wat voorbeelden van hebt. Hoe praat je met je (klein)kind of tiener over geloof?

Op maandag 25 september geeft Jenne Minnema van het CGJO een training over praten over geloof met je (klein)kinderen. Hoe reageer je op ingewikkelde vragen, hoe sluit je aan bij het niveau van je kind of tiener? Het is een avond voor ouders, grootouders en jeugdleiders van kinderen en tieners in alle leeftijden.

“Samen bidden met mijn kind was nog best makkelijk toen hij klein was. Nu hij ouder wordt, heb ik het gevoel dat het anders moet, maar dat lukt niet echt…”

De avond is in de Bethelkerk op 25 september en begint om 19.45 (inloop vanaf 19.30) en is rond 21.45 afgelopen. Welkom, en neem gerust andere ouders mee!