Spelenderwijs missionair

Geocachen wordt overal in Nederland gedaan. En ook daarbuiten. Een wereldwijde schattenzoektocht op basis van GPS-coördinaten. Het leuke van deze buitensport is dat je naar iets op zoek gaat wat een raadsel is totdat je het hebt gevonden. Sinds het ontstaan in 2003 kent het vele volgers. Zo ook Jan en Annette de Vos.

Als ervaren en enthousiaste geocachers bedachten zij hoe leuk het zou zijn als ook de Bethelkerk een geocachepunt wordt. Inmiddels is dit idee gerealiseerd, staat de Bethelkerk geregistreerd als officieel geocachepunt en hebben de eerste ‘zoekers’ het al ontdekt. De namen zijn terug te vinden in het logboek dat in de cache te vinden is. Spelenderwijs maken mensen via dit spel op ongedwongen wijze kennis met de Bethelkerk. Als dat nog geen missionaire activiteit is! Een prachtig en uitnodigend initiatief! Ook zo benieuwd waar op het terrein de geocache zich bevindt?