Open Huis

Dromen over een kerkgebouw dat elke dag open is en als gelovigen op deze manier de liefde van Christus laten zien. Open Huis gaat over een droom om dagelijks als kerk open te zijn en beschikbaar voor ieder die om wat voor reden ook het kerkgebouw binnen wil stappen: voor een praatje, een gesprek over het geloof, een bakje koffie, voor gezelligheid, een spelletje of gewoon maar rustig zitten lezen of bladeren in een krant. Nu worden dromen vaak niet in een keer verwezenlijkt en gaat het stapje voor stapje. Eén stapje in deze droom zetten wij door wekelijks een ochtend Open Huis in de Bethelkerk: elke donderdagochtend van 10.00 tot 12.00 uur. Of iemand lid is van de Bethelkerk of niet, iedereen is welkom, van alle leeftijden en achtergronden. We starten op donderdag 18 augustus 2022.

Wij kijken uit naar je komst!

Wilt u meer weten?

Hebt u vragen? Stelt u ze gerust aan één van onderstaande gemeenteleden.
Elly Noppe, Alida Koops, Ingrid Dobbe openhuis@bethelkerk.nl

Of kom natuurlijk op de koffie op donderdag tussen 10 en 12 uur in de Bethelkerk, Spanjaardsgoed 7 Veenendaal.