?? Lunch & samenkomst voor & met Oekraïne(rs)!

Zondag 29 mei is er aansluitend aan de dienst van 11 uur een gezellig lunch + EXTRA samenkomst vanuit onze kerk voor Oekraïne(rs). Harm-Jan Holsappel zal opnieuw preken over de overwinning op het kwaad & de hoop die we in Christus ontvangen, die troost en nieuwe kracht geeft. Naast de Oekraïners uit Veenendaal e.o. zijn Bethelers óók van harte welkom, prachtig als we vanuit onze gemeente om de Oekraïense vluchtelingen heen mogen staan met de hoopvolle boodschap van het Evangelie, met gebed en liederen voor God. We starten dus eerst met een gezellige lunch: iedereen mag iets teveel eten & drinken meenemen om samen te delen! Opgave is niet nodig, we delen wat er is!

De Lunch start 12:45 en de dienst start 13:30. Bent u/ jij er ook bij?

Wil je iemand uitnodigen?

Je ben welkom. Met onderstaande tekst kun je dat doen.

Вітаємо та Запрошуємо! Обід та Зустріч для Українців! У неділю, 29 травня, о 13.30 відбудеться зустріч у церкві Bethelkerk. Гарм-Ян Голсапел буде проповідувати про перемогу над злом та про надію яку ми отримуємо у Христа, яка дає нам розраду та нову силу. Почнемо ми зі смачного обіду о 12:45 – сердечно запрошуємо тебе! Адреса: Spanjaardsgoed 7 Veenendaal