Leerhuisavond met Koos van Noppen

Inspirator en gastspreker Koos van Noppen (IZB) neemt ons 24 november mee in de praktische uitwerking van groen geloven in ons alledaagse leven. Hebben we zorg om en zorg voor de schepping? Hoe kunnen we concreet ‘groen geloven’ en dit toepassen in een eenvoudig en toegewijd leven? Een avond voor de generaties van vandaag en morgen!

Donderdag 24 november 2022 in de Bethelkerk, inloop vanaf 19.45 uur, start om 20.00 uur. Aanmelden (niet verplicht) of vragen: leerhuis@bethelkerk.nl

Online meekijken is mogelijk via https://youtu.be/teWYVF-ytqs

Tijdens de derde avond vertelt Roelof de Jong van de Ontmoetingskerk Rhenen over ‘Groen kerk zijn’: hoe kan dat er uit zien, hoe hebben ze dat in Rhenen vormgegeven en wat heeft dat hen en de omgeving gebracht? Wat zou het ons als Bethelkerk kunnen brengen?

De data van de avonden zijn: 10 november, 24 november en 8 december, om 20:00 in de Bethelkerk – inloop vanaf 19:45. Iedereen van binnen of buiten de Bethelkerk van harte uitgenodigd!