Jongerenviering en jeugddienst in november

In de maand november veel aandacht en mogelijkheden voor onze jeugd.

• op zondag 7 november een jongerenviering om 17.00 uur in de Kubus (gebouw naast de kerk) met aansluitend het CU-jeugdwerk voor 12+, 14+ en 16+ (inclusief maaltijd)(zonder ouders ?)
  • op zondag 14 november om 11.00 uur een CU-viering voor jeugd tussen 12 en 18 jaar in de Bethelkerk(een mooi moment voor het hele gezin ?)
HOE ga je met een goed gevoel naar de kerk?

Ben jij als ouder van een gezin met pubers, of zijn je kinderen nog niet echt weer aangehaakt of opgestart na Corona, dan is dit een mooi moment om weer een begin te maken met kerkgang en deelnemen aan de kerkelijke gemeenschap. We zien jullie heel graag komen, jullie worden gemist!

De dienst van 7 november is trouwens helemaal in elkaar gezet door onze 16-plussers van CU-skills! (zonder enige hulp van de leiding). Wat een toppers! Geeft u ze een complimentje?!

Namens alle betrokkenen van het CU-jeugdwerk

12+ CU2learn: Leo, Lizelotte en Ruben
14+ CU Activate: Arnold, Dennis, Thomas en Nienke