Jezus volgen in Maastricht

“Waarom heeft niemand mij dat eerder verteld?” Zo reageerde de Maastrichtse Sjaak toen hij voor het eerst een Bijbel las en erachter kwam wie Jezus echt is. Ondanks dat Sjaak opgroeide in de kerk, kende hij God niet. De diensten waren namelijk in het Latijn en de Bijbel werd niet gelezen.

Maastricht is een stad vol met mensen die op zoek zijn naar God. Maar, ze vinden Hem niet altijd in de kerk en de Bijbel kennen zij vaak niet. Om deze reden wil Eline Bakker met een team van Jeugd met een Opdracht (JmeO) naar Maastricht verhuizen.

Eline Bakker is al een aantal jaar werkzaam via Jeugd met een Opdracht (JmeO) als zendeling. Eline heeft de wens uitgesproken om door de Bethelkerk uitgezonden te worden als zendingswerker in Maastricht.

Waarom heeft niemand mij dat eerder verteld?

Maastrichtse Sjaak

Op zondag 22 augustus wordt Eline in beide ochtenddiensten uitgezonden als zendingswerker in Maastricht. Je kunt het werk van Eline steunen door voor haar te bidden en je gift over te maken naar de Bethelkerk (NL55 RABO 0365 1209 36 t.a.v. gift Eline). Alle giften worden helemaal doorgestuurd naar Eline.

JmeO Maastricht zal zich focussen op evangelisatie, hulpverlening en training. In eerste instantie gebeurt dit voornamelijk door samenwerken met kerken en hulpverleningsorganisaties.

Wil je meebidden dat meer mensen zoals Sjaak, God leren kennen? En voor wijsheid en inzicht voor ons team om mensen te helpen Jezus te volgen?